Apie efektyviausius internetinės reklamos tipus

reklamos tipaiInternetinė reklama pastaruoju metu, žvelgiant į jos populiarumą, pirmyn juda tiesiog milžinišku tempu, kas yra puikiai suprantama – reklama internete šiomis dienomis yra viena iš efektyviausių reklamos formų.

Facebook reklama
Facebook – tai didžiausias pasaulyje socialinis tinklas, kuriuo naudojasi milijonai žmonių iš viso pasaulio. Būtent tai leidžia suprasti, kodėl reklama šiame socialiniame tinkle yra tokia efektyvi – juk potenciali jūsų reklamos auditorija šiame socialiniame tinkle yra tiesiog milžiniška net jei ir norite reklamuoti ypač specifinės tematikos projektą. Taip, nedideliu tokio internetinės reklamos tipo minusu tampa pakankamai didelės jos kainos, ko pasekoje finansinio pagrindo praktiškai neturintiems projektams Facebook reklama yra neįkandama. Visgi, jei pastaruoju aspektu galimybės yra bent jau minimalios – tai paskirti būtent Facebook reklamai yra tikrai verta, kadangi surasti efektyvesnį reklamos būdą ne tik internete, bet ir žvelgiant į kitus reklamos būdus, būtų išties labai sudėtinga užduotis.

Youtube reklama
Dar prieš keletą metų Youtube reklamos programos tokio tipo straipsniuose rasti būtų buvę tiesiog neįmanoma, bet šią situaciją kardinaliai pakeitė pastaruoju metu ypač aukštu tempu augantis šios vaizdo įrašų platformos populiarumas. Šią situaciją puikiai atspindi faktas, jog vos prieš keletą metų buvo pasiektas pirmasis milijardas peržiūrų Youtube patalpintame vaizdo įraše, o šiuo metu tokių vaizdo įrašų yra maždaug dešimtis. Būtent dėl ypač išaugusiu šios vaizdo įrašų platformos populiarumo joje atsiveriančios reklamos galimybės tapo ypač didelėmis, ko pasekoje nemaža žmonių dalis pasiryžta rinktis būtent šį internetinės reklamos būdą nepaisant išties labai didelių jo kainų, kalbant apie reklamą populiariausiuose vaizdo įrašuose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>